Hogy kik is vagyunk mi?

2020. május 26. - Máté Anna

bemutatkozas-borito_1.png

 

Kedves Látogatónk!

Nagyon örülünk, hogy betértél hozzánk. Huszonéves pár vagyunk, akik, ahogy a blogunk neve is mutatja, szeretnének nyomot hagyni a világban és inspirálni másokat. A számunkra fontos dolgokról, a szívesen végzett és értékesnek tartott tevékenységeinkről, hobbijainkról olvashatsz a bejegyzéseink alatt. Engedd meg, hogy külön-külön is bemutatkozzunk.

Anna

fbavatar_1590516893830_6671111369859601960.png

Amióta az eszemet tudom, kielégíthetetlen kíváncsiság volt bennem a világ dolgaival kapcsolatban, ezért nehéz volt eldöntenem, hogy mi szeretnék lenni, mit szeretnék tanulni. Érdekelt az építészet, a csillagászat, a matematika és a pedagógia. Élveztem, ha meg tudtam szólalni egy-egy idegennyelven. Szerettem gyerekekkel foglalkozni, imádtam olvasni és a mindennapjaim szerves része volt a zene. Végül a magyar-német szak mellett döntöttem, hiszen a tanárképzés során a szakjaimon kívül pedagógiát és pszichológiát is tanulhattam. Hihetetlen, hogy már négy éve ezt tanulom és hamarosan a tanterem másik végében állhatok.

Az egyetemi évek során kikristályosodott bennem, hogy leginkább a pszichológiával, az emberek lelkivilágával szeretnék foglalkozni, ezért a későbbiekben ezen a téren is szeretném képezni magam. A tanulás mellett szeretem azokat a tevékenységeket, amelyek során épülni tudok, vagy amelyekben kifejezhetem önmagamat. Szeretek a természetben lenni, megfigyelni állatokat, növényeket, csodálattal tölt el a természet szépsége. A zene mai napig az egyik életerőm. Az éneklés, zenélés segít megszínesíteni a szürke hétköznapokat.  Szeretek alkotni, a sütés mellett minden évben találok magamnak egy-egy új tevékenységet, amit űzhetek. Legújabb ilyen időtöltésem a horgolás.

Írásaimból inspirációt gyűjthetsz olvasmányaidhoz, megosztom a konyhában szerzett tapasztalataimat és a zenével kapcsolatos gondolataimat.

 

Martin

_fbavatar_1590517077364_6671112139658097069.png

Kisebb koromban állatorvos, biológus, erdész, ornitológus és fotográfus szerettem volna lenni. Szívesen végzett tevékenységeim nagy részét az ehhez kapcsolódó elfoglaltságok teszik ki, ezért mondhatni, az előbb felsoroltak közül minden lettem. Habár diplomát egyelőre csak fotográfiából szerzek hamarosan. Szeretek a természetben lenni, túrázni, horgászni, kerékpározni. Régebben a horgászatot és a kerékpározást verseny szinten is űztem.

Manapság leginkább fotózom, az egyetemi elfoglaltságaim mellett több munkát is vállaltam, ezt szeretném a következőkben főállásommá tenni. Megrendelésre főként esküvőket, rendezvényeket fotózom, kikapcsolódás gyanánt természetképeket és dokumentarista fotósorozatokat is készítek. A sok természetben töltött idő során a madarakhoz közel kerültem, csodálattal figyelem őket. Lehetőségem adódott a madarakról szerzett ismereteimet madarász táborok és madárgyűrűzések keretein belül tovább bővíteni, itt ismerkedtem meg a madármentéssel, mellyel azóta is foglalkozom. Pár sérült madár megfordult a kezem alatt, akiket gyógyultan juttattam vissza természetes élőhelyükre.

Tőlem legfőképpen fotográfiáról, madarászatról, kerékpáros kalandjaimról és természettel kapcsolatos dolgokról olvashatsz.

 

Az elmúlt hónapokban több projektbe is belekezdtünk együtt. Ezek közül van, amit már befejeztünk, van, ami még folyamatban van, ezekről is olvashatsz.

Ha érdekel a természet, a barkácsolás, az önkifejezés, vagy csak egy kis inspirációt merítenél, akkor jó helyen jársz, böngéssz bátran a bejegyzéseink között!

Kellemes időtöltést!

Anna és Martin

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyomothagyunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8915718514
süti beállítások módosítása